Hatar




Nått jag verkligen hatar är människor som klagar på sina liv, hur jobbigt allt är och hur synd de är om dom å bla bla bla... jag e själv där just nu. DE SUGER!!

Har inte sovit mer än 4h i sträck på 5-6 månader. känner att kroppen inte orkarfast nånstanns finns de ju ork eftersom jag dag efter dag fortsätter.

RAPUNZEL
Från att ha vaknat 1-2ggr per natt tagit flaskan somnat omå vaknat mellan 9-11 på mornarna så har de tvär vänt till att vakna varannan timma massa gnäll, skrik och allt va de nu heter, vakna vid 6-7!


V
han har sussat hela nätter och i samma veva som punzel tvärvände så började hans nattskräck komma oftare.



Såklart att de vänder snart och ännumera såklart så ÄLSKAR JAG MINA MONSTER ÖVER ALLT ANNAT!!
Vill bara ha ett slut på denna dumma fas!




GIVE ME POWER!!




Älskade barnen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0