Bvc



Idag va vi på bvc, 10månaders kontroll för Rapunzel och vanlig kontroll på V

Jag är lite orolig för V för han äter inte så mkt, växer inte speciellt mkt varken längde eller vikt.
Jag har B12 brist, även min mamma och mormor. Därför ska jag gå till doktorn för å kolla upp lilla V.
ofta stannar man upp i växten när man har b12. 
Jag kollar hällre 1 gång för mkt än för lite!!


Punzel kunde allt man ska kunna, dock lite svårt å konsentrera sig när man skulle slå ihop klossarna eftersom V lekte på golvet. kollade även upp hennes födelsemärke, de är stort men verkar inte vara nån fara med de!
Skönt skönt


Dagen är slut och än så länge sover barnen!!


THE DAY FROM HELL...men de posetiva med de är att morgondagen bara kan bli bättre!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0