jobbig känsla!

 
Barnen är lite små lessna till å från på dagis, vill verkligen inte bli lämnade!
Skär i mamma hjärtat att lämna barnen när som e så lessna, dock har dom underbara pedagoger
som bryr sig å lägger den tid som behövs för å få barnen att bli glada igen.
 
Fjollig som jag är brukar jag ringa efter 30 min å dubbelkolla så dom inte fortfarande står å e lessna, men de brukar gå över fort men ibland så blir dom lessna lite då och då under dagen.
 
 
Inte så konsting egentligen då jag vart hemma med dom så länge, vi har starka band!
V har vart ifrån dagis i 3månader och detta ör Punzels andra dag ensam på dagis.
 
Båda ärså små och allt ger så mkt intryck, men samtidigt så pratar V om dagis hela tiden och vill verkligen inte gå hem när man kommer.
 
V har en bästis på dagis som lyckligtvis heter Isabelle, hon tröstar och tar hand om min prins!
Igår sa hon att hon va kär i V så sjukt gulligt!
 
 
Mina hjärtan, går inte att beskriva min kärlek till dom!

Kommentarer
Postat av: camilla

Dom är underbAra älskar dom så att de gör ont

2012-09-19 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0