kan man sätta stopp?

En människa tycks vilja vara som jag!
 
Allt som händer mej ska hända denna person.
Allt som jag gillar, gillar denna människa.
Allt som jag ska göra ska plötsligt denna person göra, och har tydlgen alltid velat de sen långt tillbaka fast de har man aldrig hört.
 
 
Hur långt kan man gå för å vara lika dan?
 
Hur mkt kan samma personer ha gemensamt egentligen?
 
Börjar bli tokig på detta!
Är de okej att sätta stopp för de här eller är de bara att gilla läget?
 
 
Jag är mej själv vilket alla ska vara, orkar leva stt liv som nån annan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Verkar jobbigt det där. Någon som beundrar dig och har tagit ett steg längre och vill vara som du? Jag skulle ha sagt åt personen att vara sig själv och sluta vara en copycat. Alla människor är unika och ingen är likadan som ngn annan sen kan man ju dela åsikter och ha samma sorts intressen...

2012-09-19 @ 00:14:31
URL: http://www.blondeplaygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0