Nyheter!

 
Ja nu har de hänt saker!!
 
Först så ska ja säga att jag ska provjobba på fredag, sjukt nervös!
Vill verkligen ha ett jobb så nu jävlar måste jag tagga till.
Menlänge sen ja va "inne"i jobb branschen. Har juh vart mammaledig i snart 2,5år!
LÅÅNGT TID!
 
 
Andra saker som skett är att vi vart hos doktorn å kollat upp lilla V, han är alergisk mot katter å hundar.
Fått medicin så vi ska kunna åka å hälsa på våran kisse "zorro" som bor hos min mor!
Han ligger och as garvar när man sprutar i ögondropparna, sen springer ha efter och säger mera mamma mera!
 
Själv trodde jag vi skulle brottas både morgon å kväll då dropparna ska tas!
 
Punzel ska börja sin inskolning på dagis på onsdag, lite smått nervös med tanke på hennes mammakärlek.
Men hoppas hon ska gilla sina pedagoger och kompisaroch att allt ska gå bra!
 
 
V ska självklart oxå börja dagis fast redan imorrn! Ny avdelning för "större" barnen vilket jag tror passar han som handen i hansken, han har så mkt energi och verkligen inne i en lära period. Sjukt kul!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att det händer bra saker! Kommer gå skitbra på provjobbet! Kör hårt!

2012-09-11 @ 13:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0